tisdag 7 december 2010

Barnrum

ooh nu är det riktigt nära att Miras rum blir klart. Ikväll vill jag bara släppa allt, stänga dörren om mig och bara dona till det där inne, men så har man alla måsten och jag inser att klockan nog kommer ticka iväg ikväll.. Kan knappt bärga mig till imorgon!

Fick hem ett par hissgardiner av min kära mor som ska hänga på hennes rum. Dock 15 cm för breda så de måste kapas och sys om lite. Då jag inte syr själv ska mamma fixa det åt mig och det lär dröja några dagar.. Jag vill ha det klart NU!!!

Desperata hemmafruar, Miras rum, desperata hemmafruar, Miras rum.. Just ikväll vet jag inte vilket som väger tyngst :)

En före bild




1 kommentar:

  1. Haha fixa rum såklart! Men ha tv:n på hög volym så när det händer något spännande kan du spinga ut och kika :)
    Vilken lyx att ha sömmerska! Önskar jag hade symaskin och tid.. :)

    SvaraRadera