onsdag 8 december 2010

jag kommer ingenvart

ohh jag har gått och tittat på hennes rum hela dagen, men har inte funnit motivationen idag. Därför har jag låtit bli att göra vid. Vill verkligen ha rätt feeling när jag sätter igång. Istället blev det rensning av hela familjens kläder, som dock finns på hennes rum så lite har jag kanske börjat ändå :) det blev två pappåsar fulla som får åka till klädinsamlingen! Det D inte vet, har han inte ont av :) Ikväll tänkte jag damma av varenda list och så för där är lite dammigt sen vi spacklade, men själva inredningen får nog vänta till imorgon. Jag tror inte jag har humör för det nu heller eftersom det dröjer till helgen innan hon får sova där inne och utan sängen kommer jag inte långt..

Tack för svaren på mitt tidigare inlägg. Kul att veta vilka några av er är som kikar in här! Stor kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar