onsdag 12 januari 2011

Four days to go!!

Jag vill ha vår vår vår, och det NU!! Trots att snön ligger vit utanför fönstret ska jag nog försöka vårpynta huset lite. Vill ha in lite färg i dessa mörka tider. Men jag får inte riktigt tummen ur. Orkar inte ens plocka undan vardagssysslorna just nu.. Och hur kul är det att städa när det lixom regnar ner spån från ovanvåningen. D bygger för fullt där uppe just nu och allt, precis ALLT letar sig ner mellan listerna. Ska vi ha det så här nu i typ ETT ÅR?! Man får helt enkelt gilla läget. Vill man ha det fint får man lida pin, eller nått i den stilen :)


Jag ääääälskar tulpaner. Vill ha dem överallt och helst vill jag ha en stor bukett, jag menar en stor stor.. Det ska jag köpa mig när huset blivit städat, är det om ett år då eller?

.. Eller har man inte rätt till en börja jobbet present? i så fall står det en STOR fin bukett här på måndag inköpt av min D.. Haha tror jag ja! Keep on dreaming!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar